Бизнес Aкадемия

Как да направите добра страница „За нас“ за вашата бизнес презентация

Предприемачество » Как да направите добра страница „За нас“ за вашата бизнес презентация
добра страница За нас

Колко често сте се оказвали на бизнес страница „За нас“- с умисъл или случайно? Без значение дали става въпрос за ресторант, хотел или онлайн магазин, секцията с презентацията е важна част от уебсайта, която не трябва да се пренебрегва.

Продължете да четете, за да разберете защо си струва да обърнете внимание на тази секция и как можете да съчините текст за страницата.

Защо е важна секцията с бизнес презентацията на вашия уебсайт

Когато потенциален клиент посети уебсайта на вашата компания, то той вероятно се интересува от продуктите и услугите, които предлагате. Но все пак извършвайки това, клиентът иска обикновено да разбере повече за артикула.

Следователно трябва да сте сигурни, че сте направили подробна и добре написана страница „За нас“ за вашия бизнес уебсайт. Ако е от съществено значение да се направи добро впечатление, когато се работи с бизнес партньори, то същото е вярно и за взаимоотношенията купувач­-клиент.

Ето и причините защо е важно да се създаде страница с общ преглед на бизнеса:

  • Можете да демонстрирате, че предлагате повече предимства от вашите конкуренти или че вашите продукти/услуги имат уникални характеристики, които клиентите заслужават да узнаят.

Вие посочвате причините защо заслужавате да станете предпочитана марка сред клиентите. На страниците с продукти можете винаги да навлезете в подробности за вашите производствени процеси, настоящи партньорства или акредитивите, които компанията притежава.

 

Как да направите страница „За нас“ за вашия бизнес уебсайт

Ако искате да създадете успешна начална страница, е добре да обмислите два аспекта: имиджа на вашата марка и вашия типичен клиентски портрет. Представете си например, че вашата марка не е конформистка и се нрави на младите хора или хора, които търсят продукти, за да изпъкнат или за да изразят техния бунтарски стил.

Колко добре би се вписала тук една много официална презентация, базирана изключително на технически термини? От друга страна, ако искате да продавате скъпи часовници или луксозно облекло, мислите че бихте достигнали до вашата целева група с презентацията, в която липсва каквато и да сериозност?

Все пак вашите продукти имат свой собствен имидж, който ги определя, като вашата компания е специална и заслужава да се покаже в най-добрата си светлина пред потенциалните клиенти.

 

Включете известна информация на вашата страница с презентацията, която ще бъде от интерес за тези, които посещават вашия уебсайт:

  • Историята на вашия бизнес – очевидно накратко, защото никой клиент няма да има време и причина да изчете всички страници, без значение колко много му харесва марката. Разкажете историята защо решихте да откриете бизнес, какво е специалното във всичко това и какво ви мотивира да предлагате вашите продукти или услуги на клиентите. Кратко представяне на екипа, с възможност да включите снимки: ако имате много голям екип, можете да разкажете накратко за хората в компанията, като поставите фокуса върху това какво ви свързва и ви кара да работите заедно.
  • Визия и ценности на компанията: разкажете за принципите, с които е белязана вашата ежедневна работа. Все пак всеки бизнес трябва да има ценностна система и визия зад всичко това, която го разграничава от другите компании.
  • Статистиките и диаграмите са важни за бизнеса: дали ще изберете да говорите за щастливите клиенти, доставените през годината поръчки или за резултатите, с които се гордеете, важно е да споделите вашите достижения с потенциалните клиенти.
  • Препоръки и отзиви: ако вече имате препоръки от други клиенти, можете да включите някои във вашата бизнес презентация. Те дават увереност и допринасят за добрия имидж на марката.
  • Важна информация за доставчиците на продукти или производствения процес: важното е хората, които купуват от вас, да разберат, че продавате качествени продукти с надежден произход.
  • Снимки на вашите продукти, вашият екип или различни дейности, в които сте участвали: това ще даде автентичен вид на вашия бизнес.
  • Информация за контакт или страница в социалните мрежи: включете линкове към вашите facebook/linkedin/instagram и формуляр за обратна връзка. Последното може и да липсва, ако имате вече специална страница, на която клиентите могат да открият вашия телефонен номер и имейл.

Не забравяйте, че имиджът на вашия бизнес трябва да остане запечатан в съзнанието на потенциалните клиенти, като за това е жизненоважно да дадете глас на вашата компания и да се погрижите за всичко, което е включено в представянето на вашата марка.

Страницата „За нас“ е първата стъпка в привличането на посетители на вашия уебсайт. Ако се нуждаете от помощ, за да достигнете по-лесно клиентите в страната, ние сме тук, за да ви дадем видимост и завършено онлайн присъствие чрез OLX платформата.

Бизнес акаунтът на OLX също означава ваша собствена бизнес страница, което ще бъде наистина съществено преимущество и възможност за привличане на общественото внимание.

Be in touch with everything new

About B2B

Улесняваме растежа на бизнеса и устойчивото му развитие 

Търсене:

Бъди в течение с новото