Бизнес Aкадемия

10-те най-добри продукти за продаване онлайн

Бизнес » 10-те най-добри продукти за продаване онлайн

Да определите какво ще продавате е една от първите стъпки за създаването на виртуален магазин. Открийте 10-те най-добри продукти за продаване онлайн и къде да търгувате с тях.

Да изберат какво да продават онлайн е един от основните въпроси, на които предприемачите трябва да дадат отговор, като това се отразява пряко на възможността за разрастване на дадена фирма и също така оказва директно влияние върху аудиторията. Това са 10-те най-добри продукти за продаване онлайн и за съобразяване на търговската стратегия с актуалните тенденции на електронната търговия.

10-те най-добри продукти за продаване онлайн

Електронният пазар в България бележи ръст в продажбите на всякакъв вид продукти, като отваря вратите за възможностите за бизнес в дигиталното пространство. Това са 10-те най-продавани продукти онлайн в България.

1. Дрехи и обувки

Дрехите и обувките са сред най-купуваните продукти от българите за 2021 г., с явната тенденция за увеличаване. Тази област обхваща различни потребители, като все повече се наблюдава подобряване на онлайн продажбите на тези продукти, като се елиминират факторите, които биха могли да обезкуражат закупуването. Примери за това са  лесното връщане и замяна, когато размерите не отговарят на нужното, или възможността да се видят продуктите чрез добри снимки – било то само на продукта или в контекст – в обстановка или при употреба.

2. Електронно и информационно оборудване

Електронното и информационното оборудване заема второто място на сред най-купуваните продукти в интернет. Голяма част от този ръст се свързва с  тенденцията за работа откъщи, когато хората чувстват необходимостта да обновят оборудването си, за да повишат нивото си на удобство и за по голяма ефикасност на работата от дома. Артикулите като компютри, мобилни телефони, конзоли, зарядни устройства и други аксесоари, улесняващи работата, са в основата на това голямо търсене.

3. Хигиена и козметика

Продуктите за хигиена и козметика са винаги необходими и не зависят от никакви тенденции. Кремове, парфюми, гримове и други артикули, предназначени за грижи за тялото, са само някои от най-продаваните за все по-разнообразната целева аудитория  целева аудитория.

4. Книги

Книгите продължават да бъдат сред продуктите, които най-много купуват онлайн – за свободното си време и за да научат нещо. Тези продукти притежават ползи, присъщи на търговията с тях, след като не зависят от размер, времена и тенденции. Освен това целевата аудитория не би могла да бъде по-широка – могат да бъдат закупувани от който и да е човек – независимо от пол, възрастова група и социално-икономическо ниво.

5. Готови ястия

Бизнесът, свързан с  доставка на храни по домовете, ще си остане от тези, тъй като ползите от него бяха преоткрити по време на пандемията. За този успех допринесоха и фирмите за доставка, като всичко сочи, че броят им ще продължава да се увеличава.  Не само, че представляват добър вариант за тези, на които не им допада до толкова да готвят, но и за тези, които водят много забързан начин на живот или не разполагат с времето да се придвижват или да чакат на дългите опашки по ресторантите.

6. Битови електроуреди

Битовите електроуреди продължават да бъдат от най-продаваните продукти онлайн – но с поддръжка за обновяване. Тенденцията е да бъдат засилено дигитално представени, като някои марки разполагат с визуализация на 360 градуса, както и с ефективно описание на техническите характеристики, за да може потребителят да има досег с продукта по възможно най-реалистичния начин. Освен това гарантирайте  доставка навреме, конкурентни цени и  ефективна услуга за поддръжка след продажбата са другите решаващи фактори за успех.

7. Домашни принадлежностти

Нарастващата търговия с домашните принадлежности произтича и от факта, че хората прекарват повече време вкъщи, както и заради това, че работят от дома си, така и за да прекарват свободното си време в дома си, в по-удобна обстановка. Инвестира се много в превръщането на дома във функционално пространство за работа, което същевременно да бъде и убежище за благоденствие и спокойствие. По този начин артикулите за украса, за подреждане, за кухнята и за банята започват да заемат централното място при разкупуването на домашни принадлежности.

8. Спортни артикули

Българите бяха принудени да напуснат фитнес центровете и да се поддържат във форма вкъщи по време на пандемията. Някои запазиха този си навик поради безбройните предимства, които предлага, като например да се избегне придвижването или да може да се тренира в най-подходящите за спортуващия часове, като на практика излиза без пари. Освен това спортното облекло печели все повече поддръжници, тъй като тези продукти не се закупуват само за спортуване, а могат да се използват и извън къщи, като направят стила ви по-непринуден и удобен.

9. Продукти и аксесоари за животни

За много българи животните са част от семейството и по тази причина полагат всички възможни усилия да им предложат най-добрите грижи. Този сектор, съдържащ голям потенциал за търговия, може да включва много разнообразни продукти, като например храни, дрехи, играчки, продукти за хигиена, легла и аксесоари. Освен това тези продукти са винаги необходими през целия живот на домашния любимец, което гарантира повторното закупуване,  ако процесът на електронна търговия бъде оптимизиран.

10. Хранителни продукти

Ограниченията на движението, наложени от пандемията, дадоха нужния тласък за увеличаването на онлайн продажбите на хранителните продукти – тенденция, която се запазва и тепърва ще нараства. Улеснението да получите стоките в своя дом, без да губите време в придвижване, без да чакате на дълги опашки и да носите торби, са само някои от предимствата, които обясняват този успех. Освен това хранителните продукти са необходими за потребителите по постоянен и общоприложим начин.

 

Къде да продавате онлайн продуктите си?

Съществуват няколко класически канала, където можете да се включите, за да продавате онлайн своите продукти. А ето и главните сред тях:

Онлайн магазин

Онлайн магазинът е ексклузивната витрина на марката. Можете да излагате снимки и  видео на вашите продукти, като изтъкнете ползите за вашите клиенти и като посочите какви са характеристиките на продуктите. Възможно е да прредоставите различни начини на плащане онлайн, за да се осигури по-бързо, удобно и сигурно изживяване при покупката.

Маркетплейси

Маркетплейсите са дигитални платформи, които събират различни търговци, за да се осигури по-удобно и интуитивно изживяване за потребителите. Голямо предимство от гледна точка на потребителите е, че в един маркетплейс могат да се открият различни марки на едно място. За фирмите предимството е, че е увеличена степента на излагането им на пазара, без да е необходимо планиране. OLX е най-големият маркетплейс на национално ниво, а OLX Business е най-лесният начин за съзадаване на присъствие на вашата марка на пазара. Тук можете да създадете своя магазин по лесен и интуитивен начин, без комисионни и географски ограничения.

Социални мрежи

Важно е да се намирате, където се намират и вашите клиенти, като в този смисъл трябва да заложите на постоянно присъствие в социалните мрежи, за да промотирате своите продукти. Предпочетете тези, където вашите клиенти и потенциални клиенти прекарват повече време и представете продуктите си по начин, по който да отговарят на нуждите на потребителите, като привлечете повече интерес. Заложете на  добри снимки и на  разговорни текстове, за да се откроят в дигиталната общност.

Google Shopping

Google Shopping е платформа за реклама, която принадлежи на Google и е посветена на  промотирането на продукти. Става въпрос за инструмент с много голямо значение, тъй като прави така, че марката ви да се покаже налична, когато потребителите  търсят вашия продукт в интернет. Освен това Google Shopping има собствена страница, на която хората могат да търсят за продукти чрез по-специфични показатели в търсачките. Процесът на регистриране е много лесен, достатъчно е да създадете акаунт в Google Merchant Center и да изпратите списъка с продуктите, които искате да продавате.

 

Гарантирайте, че на вашите клиенти ще им бъде приятно да извършват онлайн купуване посредством платформата OLX Business. Можете да създадете своя онлайн магазин по практичен начин и просто да увеличите обхвата на своята онлайн търговия. Така ще предоставите на своите клиенти сигурна обстановка, като останат доволни от процеса на закупуване, като спечелите тяхното доверие и лоялност, като след това ще последва  увеличение на продажбите. Създайте днес своя профил, експериментирайте и започнете да продавате.

Be in touch with everything new

About B2B

Улесняваме растежа на бизнеса и устойчивото му развитие 

Търсене:

Бъди в течение с новото